Sellelt lehelt leiad juba toimunud koolituslaagrite harjutusvara materjalid.
Materjalid on PDF formaadis allalaaditavad.

Pildiseeriad ja näpunäited on koostatud koolituslaagrite külalistreenerite nõuannete ja harjutuste põhjal.
Materjali on lubatud kasutada vaid isiklikuks otstarbeks.

SuusaAkadeemia I hooaja materjalid (2014.a)

Lihtsad võimlemisharjutused

Valik lihtsaid harjutusi koolituslaagri külalistreeneri, Taavi Truija, poolt.
Harjutused aitavad parandada sinu liigesliikuvust, painduvust ning üldist enesetunnet!
Taavi on Tartu Ülikooli võimlemisõppejõud.

Näpunäiteid ja harjutusi jõutreeninguks

Harjutused Tartu Ülikooli raskejõustiku õppejõu, Peep Pälli, juhendamisel.

Milleks jõutreening?
• Keha ilu, välimus, proportsioonide hoidmine
• Hea stressi maandaja
• Annab jõudu juurde
• Tekib hea söögiisu, kehakaalu regulatsioon (kiirendab ainevahetust)
• Paranevad teised kehalised võimed

Jõutreening keharaskusega

Milleks jõutreening?
• Hea tervis
• Hoiab keha ja vaimu kauem nooremana
• Tihedamad luud, tugevamad liigesed, kõõlused
• Heaolu hormooni, serotoniini, tõus veres
• Enesekindluse suurenemine

Uisutehnika rullsuuskadel

Erinevaid harjutusi tasakaalu ning koordinatsiooni parandamiseks - 1 rulliga sõitmine, erinevad paaristõuked, keppideta uisutamine, kurvide läbimine, pidurdamine jpm.

Harjutused on valik SuusaAkadeemia suusatreenerite Vahur Teppani ja Kein Einaste repertuaarist.

Suusaimitatsiooni harjutusvara

Suusaimitatsioon sarnaneb kepikõnnile, kuid eesmärgiks on eelkõige talvise suusatehnika võimalikult täpne imiteerimine.
Siit leiad häid harjutusi oma tasakaalu ja tõuketunnetuse parandamiseks.

Harjutused on valik SuusaAkadeemia suusatreenerite Vahur Teppani ja Kein Einaste repertuaarist.